دانلود نرم افزار ايراني دانلود نرم افزار ايراني .

دانلود نرم افزار ايراني

Nava v1.2.2.0.0 – نرم افزار پخش آنلاين مداحي

مداحي

نرم‌افزار نوا، نرم‌افزاري است كه شما با آن ميتوانيد جديدترين سخنراني‌ها، مداحي‌هاي پخش شده در فضاي وب، سرودها و … را در اختيار داشته باشيد و آن ها را به صورت آنلاين، بدون نياز به دانلود آن ها، گوش دهيد و لذت ببريد. فقط كافي است نرم‌افزار را باز كنيد تا تمام كارها به صورت خودكار انجام شود. در اين نرم‌افزار دانلودري طراحي و نصب شده كه شما با بيشترين سرعت ميتوانيد مداحي‌ها را به صورت streaming گوش دهيد و برروي كامپيوتر خود بياوريد. ايده‌آل‌ترين حالت ممكن اينترنت ۲۵۶k ADSL ميباشد كه مداحي‌ها تقريبا بدون وقفه اجرا ميشوند. اين نرم‌افزار به گونه‌اي تعبيه شده كه گروهي مجرب با شناخت فضاي وب گلچيني از مداحي‌ها، سخنراني‌ها و … را براي شما فراهم مينمايند و شما تنها با باز كردن نرم‌افزار ميتوانيد تمام آن ها را در كامپيوترتان داشته باشيد. يكي از ويژگي هاي ممتاز نرم‌افزار پخش ترتيبي آن مي‌باشد. شما ميتوانيد هر مداحي را كه خواستيد تنها با يك كليك به ليست پخش اضافه كنيد و سپس نرم‌افزار به صورت خودكار شروع به پخش آن ها با در نظر گرفتن پهناي باند مصرفي ميكند.

نرم‌افزار به گونه‌اي هوشمندانه مداحي‌ها را دانلود ميكند كه خللي در پهناي باند شما ايجاد نشود. همچنين اين نرم‌افزار از قابليت Multi Threading استفاده ميكند. يعني شما ميتوانيد همزمان كه يك مداحي را دانلود ميكنيد مداحي‌هاي ديگر را نيز به صورت موازي دانلود نماييد. سيستم هوشمندي كه در اين نرم‌افزار قرار داده شده به گونه‌اي عمل ميكند كه بر روي عملكرد كامپيوتر شما تأثير فراواني نگذارد و يا پهناي باند شما را مختل نكند. شما ميتوانيد هر مداحي و يا سخنراني را كه خواستيد، در دستههايي كه خودتان ساخته‌ايد قرار دهيد و سپس آن ها را گوش دهيد، مانند bookmark كردن. همچنين هر مداحي را بعد از دانلود كامل آن ميتوانيد بر روي كامپيوتر خود ذخيره كنيد. در اين نرم‌افزار شما ميتوانيد مداحي‌ها را بر اساس مشخصات آن ها براي مثال مناسبت ها، نام مداح، نوع مداحي و… فيلتر و جداسازي كنيد. همچنين مي‌توانيد فايل‌هاي مداحي يا سخنراني را بر اساس فايل‌هاي آرشيو شده، جديدترين مداحي‌هاي اينترنت و يا گروهبندي‌هاي شخصي‌تان، مشاهده كنيد.

قابليت هاي كليدي نرم افزار Nava:
– سرعت بالا
– جمع آوري مداحي‌هاي اينترنت
– پخش ترتيبي
– مديريت پهناي باند
– دسته بندي و ذخيره سازي
– جداسازي و فيلتركردن مداحي‌ها
– ادعيه و مناجات
– سخنراني
– سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز
– و …

دانلود نرم افزار

 


برچسب: ، دانلود رايگان ايراني، دانلود نرم افزار، دانلود نرم افزار ايراني، نرم افزار هاي رايگان، نرم افزار هاي رايگان مذهبي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۱۸:۱۱ توسط:rahele feizi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :